Najjednostavnija registracija je kada na akreditacijskom pultu pokažete svoj QR code od ulaznice ili na ekranu mobitela ili kao isprint.
Svi sudionici kojima su dodjeljene ulaznice (a dodjeljene su sve) mogu u svakom trenutku doći do svoje ulaznice online. Provjerite mail.
Ako dolazite prema Rovinju iz pravca Rijeke, ekipa koja je već otišla za Rovinj javlja da treba računati na put cca 15 minuta više zbog radova na cesti. Iza benzinske Vrata Jadrana ne se može skrenuti desno prema Opatiji i tunelu Učka, već se mora koristiti obilazak, ravno i nakon cca 1 km se skrene desno i prate oznake. Kažu da je sve odlično označeno.
Agenda je par dana prije konferencije malo dorađivana jer više predavača (Flatz, Giles, Franković, Šipić, Kralj) otkazala sudjelovanje, a neki predavači su nam tek sada javili kada imaju let pa smo to uvažili.
Bacite povremeno oko na agendu. Ako ste si radili neki reminder predlažem da ga ako je potrebno, ažurirate.
Pristanište od kuda polazi brod za otok zove se Delfin (zbog imena bazena u blizini), a nalazi se kod hotela Park (ulaza u Rovinjsku marinu).
Preporučamo da prvo dođete u pristanište, iskrcate putnike i stvari i potražite hotelsko osoblje na recepciji.
Sve potrebne informacije u vezi parkiranja automobila i prijevoza brodicom možete dobiti na recepciji pristaništa "Island Hotels Reception". Hotelsko osoblje će vam asistirati oko ukrcaja na brod i otpratit će vas prema parkiralištu, kao i vratiti do pristaništa.
Hotelski parking je besplatan, nalazi se cca 1 km od pristaništa, u blizini hotela Eden. Između pristaništa i parkinga vozi shuttle bus.
Nakon što se iz auta iskrcaju putnici i prtljaga, vozač vozeći iza shuttle busa odveze autmobil na parkiralište.
Kada se automobili ostave na parkingu, vozači se shuttle busom vraćaju u pristanište.
Uračunajte cca 30-tak minuta za odlazak do hotelskog parkinga i povratak shuttle busom nazad do pristaništa.
Ukoliko imate veću ili težu prtljagu tražite asistenciju mornara koji će sve što treba prevesti na otok ubaciti u brod.
Po dolasku na otok, osoblje hotela će vam prebaciti svu prtljagu do ulaza u hotel.
Budući da se hotel nalazi u Rovinjskom arhipelagu, organizirali smo plovidbu brodom iz Rovinja u trajanju od 15 minuta.
Redovna cijena vožnje brodom je 12,00 € (90,41 kn), ali je za sudionike HrOUG konferencije = BESPLATNA. Ako vas itko išta pita, recite da ste sudionik konferencije i da se idete akreditirati. Kada se vozite sa otoka bilo bi dobro imati uz sebe akreditaciju kojom potvrđujete da ste sudionik konferencije.
Brod prema voznom redu plovi od 5:30 (iz Rovinja) do 01:00 (sa otoka).
| Rovinj - Sv. Andrija (Crveni otok) | Sv. Andrija (Crveni otok) - Rovinj |
| 05.30* | 06.00* |
| 06.30* | 07.00* |
| 07.30* | 08.00* |
| 08.30 | 09.00 |
| 09.30 | 10.00 |
| 10.30 | 11.00 |
| 11.30 | 12.00 |
| 12.30 | 13.00 |
| 13.30 | 14.00 |
| 14.30 | 15.00 |
| 15.30 | 16.00 |
| 16.30 | 17.00 |
| 17.30 | 18.00 |
| 18.30 | 19.00 |
| 19.30 | 20.00 |
| 20.30* | 21.00* |
| 21.30* | 22.00* |
| 22.30* | 23.00* |
| 23.30* | 00.00* |
| 00.30* | 01.00* |
| *Rovinj - Sv. Katarina - Sv. Andrija (Crveni otok) | *Sv. Andrija (Crveni otok) - Sv. Katarina - Rovinj |
Check-in je od 15 sati, a Check-out je do 11 sati. Hotel ima sobu za prtljagu koju možete korisitit zadnjeg dana konferencije.
- Po dolasku u hotel možete izabrati hoćete li prvo uzeti sobu ili akreditaciju. Akreditacijski pult se nalazi desno od ulaza u hotel, a recepcija ravno ispred.
- Kada preuzemete svoju akreditaciju možete podići i konferencijsku torbu na pultu desno od recepcije.
- Potrudite se nositi akreditaciju cijelo vrijeme boravka na konferenciji kako ne bi imali poteškoća s ulaskom na predavanja ili u restoran.
- pult naše službene turističke agencije One Travel će se nalaziti lijevo od recepcije hotela. Matija i Kristijan će rješiti sve što treba vezano uz hotel ili transfere. Kristijan br. mobitela: +385 99 200 52 25. Mail: [email protected] ili Matija +385 91 900 33 02, [email protected]
- Sve druge dane osim prvog, akreditacijski pult organizatora će se nalaziti preko puta hotelske recepcije
Osobe u pratnji podižu na akreditacijskom pultu svoju akreditaciju koja im omogućuje korištenje svega na konferenciji kao i ostalim sudionicima, osim ulaska na predavanja i konferencijske torbe.
- cijeli hotel i sobe su pokrivene WIFI-jem korektne brzine
Predavanja će se održavati u četri dvorane:
A = Glavna kongresna dvorana s ulazom iz foajea hotela, pored šanka i izlaza na terasu
B = Mali klub je dvorana u foajeu hotela do koje se dolazi kroz prolaz desno od recepcije
C = Restoran na -1 je dvorana na nivou restorana, čiji je ulaz na suprotnoj strani od ulaza u glavni restoran
D = Apartmani su dvorana koja se nalazi u objektu Apartmani cca 150 metara desno od izlaza iz hotela. Prođe se pored dvorca. Provjerite vrmenske prilike, pa ako je za koji dan predviđena mogućnost kiše ponesite sa sobom kišobran.
- Kako smo prošlih godina vidjeli da jedva 10% predavača za prezentaciju koristi notebook koji je osigurao organizator, nije više imalo smisla da se oko toga trudimo. Odlučili smo da organizator neće osigurati noteboke za prezetnacije. Od ove godine svaki predavač treba sa sobom donijeti svoj notebook koji želi korsititi na prezentaciji. Ukoliko bi bilo problema i neće se moći notebook spojiti na projektor, organizator će za takve slučajeve imati par notebookova u rezervi.
- Svi projektori u dvoranama imaju HDMI ulaze. Organizatori će pripremiti HDMI kablove. Ukoliko vaš notebook nema HDMI izlaz ili koristite Apple računala molimo vas da sa sobom ponesete potrebni adapter. Dobra priprema je pola uspjeha.
- Molimo predavače da nam nakon konferencije pošalju svoja predavanja, ukoliko žele da ih postavimo uz vaše predavanje na web stranice HrOUG konferencije. Veliki broj sudionika pita za prezentacije i super su zadovoljni ako mogu i nakon konferencije pročitati prezentaciju koja im se svidjela.
Na akreditacijama će biti otisnut QR code s vezom na web stranicu konferencije.
U online agendi će uvijek biti ažurno zadnje stanje, a ukoliko neko predavanje bude otkazano u posljednji čas, iznad agende će o tome biti postavljena informacija.
- Hotelski restoran se nalazi na razini -1.
- Svi sudionici koji su smješteni u hotele preko agencije One Travel imaju uz noćenje i uslugu doručka.
- za sve sudionike organizator je osigurao obroke (17.10. večeru, 18.10. ručak i večeru, 19.10. ručak i večeru, 20.10. ručak)
- Ukoliko niste smješteni u konferencijskom hotelu na otoku, a želite koristiti ručak i/ili večeru tijekom konferencije, potrebno je otići do deska One Travela lijevo od recepcije hotela po bon za obrok.
- uz ručak i večeru, osigurali smo za sve sudionike besplatno piće. Piće se nalazi na dvije lokacije u restoranu na samouslužnim pultovima. Slobodno se poslužite, koliko puta želite.
- U suradnji sa Maistrom i Island hotelom Istra osigurali smo za vas tijekom boravka na konferenciji posebne, niže cijene za 30-tak pića koja se često konzumiraju. Od svega pomalo. Vino bijelo i cno, piva, žestice, bezalkoholna pića i topli napitci.
- Ako na stolu u foajeu ili na terasi nema cjenika za piće po konferencijskim, nižim cijenama, tražite od osoblja da vam ga donese. Naš cjenik vrijedi od 17. - 22.10. Cijeli dan.
- Hotel u svojoj ponudi ima znatno veći broj pića, ali po redovnim cijenama hotela sa 4 zvjezdice.
- Večernja druženja će se 17.10. (utorak) održati u foajeu hotela, a 18.10. (srijeda) u foajeu i objektu kojeg zovu Dvorac, a 19.10. (četvrtak) u Dvorcu. Objekt Dvorac nalazi se cca 100 metara desno od izlaza iz hotela, .
- za utorak pripremili smo: DJ-a, Iluzionist Aryan, kutak za društvene igre, stolovi za igranje brzopoteznog šaha i igre abalone.
- Društvene igre: rezervirajte si određenu društvenu igru za zajedničko igranje sa svojom ekipom. Odigrajte neku novu igru da vidite sviđa li vam se.
- Magic: The Gathering. Ako ste player, ponesite svoje deckove i odmjerite snage sa našim prvakom.
- za srijedu pripremili smo u glavnoj konferencijskoh dvorani Stand-up predstavu "Dobra večer, došao sam po vašu kčer" poznatog hrvatskog glumca Jana Kerekeša. S puno smijeha ćemo započeti večernje druženje.
- u foajeu hotela odigrat će se turnir u belotu, brzopoteznom šahu i igri Abalone.
- za sve koji ne razumiju hrvatski jezik pripremili smo u Dvorcu DJ-a i band Golden coin. Nakon što završi predstava, tko želi može se uputiti prema dvorcu na nastavak zabave.
- za četvrtak pripremili smo zabavu u dvorcu. Zabavljat će nas vrhunski sastav L'amour band, DJ Nikša, odigrat će se turnir u društvenoj igri Code names, turnir u frizbi triatlonu (na platou između terase i mora ukoliko nas vrijeme posluži) i beer pongu. Kružite dvorcem i nađite svoju zabavu.
U dvorcu će biti postavljen stol za stolni nogomet, pikado i stol za biljar.
- Odigrat će se tradicionalni Turnir u Texas Hold'em pokeru. Vježbajte "stone face" i bleferske vještine
- tijekom večernjih druženja organizator je osigurao i određene količine pića (vino, piva, sokovi, voda) koja možete konzumirati potpuno besplatno. Na šankovima će biti popis pića koja se mogu popiti na račun organizatora. Za vatrenu vodu morat ćete se snaći sami :-))
- Aperitiv bar u foajeu hotela raditi će svaki dan do 00:30.
Za sve sudionike konferencije osigurali smo konferencijski popust od -20% na cijene tretmana.
Ponesite sportsku odjeću, obuću i/ili kupaći kostim ukoliko se želite baviti tjelesnom aktivnostima, jer na otoku postoje teniski tereni, odlične staze za hodanje/trčanje, bazen, welness, kao i fitness sa spravama i utezima.
Za sada nema nikakvih preporuka. vidimo da Covida ima oko nas, da na svu sreću većina koji obole od trenutno aktualne verzije nemaju većih problema sa preboljenjem.
Ukoliko osjetite da vas grebe grlo, da ste šmrkavi ili imate povišenu temperaturu, možda je bolje ostati u sobi, a ako već izlazite iz sobe stavite masku. Ukoliko niste ponijeli maske, imat će ih organizator na svom akreditacijskom pultu. Čuvajmo se koliko možemo.
Nakon ovih par godina Covid ludila, nitko tko nosi masku neće biti nikome čudan.
Konferenciju organizira Hrvatska udruga Oracle korisnika. Više o udruzi možete saznati na Hroug.hr.